Curățenia este o componentă esențială pentru imaginea oricărei companii, dar și pentru cum este aceasta percepută public. De asemenea, are un rol major pentru sănătatea și bunăstarea angajaților și poate influența direct eficiența angajaților la locul de muncă.
Vă arătăm mai jos câteva lucruri neștiute despre efectele incredibile ale unui mediu necurățat corespunzător.
Știați că:
- Angajatul pierde în medie 9 zile lucrătoare pe an din cauza îmbolnăvirilor, dintre care unele pot fi atribuite lipsei de igienă la locul de muncă?
- O tastatură obișnuită de birou poate transporta până la 7500 de bacterii?
- Viruși, precum gripa, pot persista pe suprafețe necurate, cum ar fi birouri sau echipamente electronice timp de 24 de ore?
- 60% dintre absențele de la locul de muncă sunt contactate de la echipamentul murdar din birou, cum ar fi e-coli, stafilococi și bacterii.
- Telefoanele și computerele poartă cu ele un număr impresionant de 25127 germeni pe centimetru pătrat.
Concluzie? Aveți grijă de curățenia dumneavoastră!